du vänder, du ler

Hade kör för första gången på sju veckor idag, det var ganska kul fast större delen av lektionen bestod av hosta. När lektinen var slut såg jag den goda nyheten paketpris i cafetarian! Det kostade 33 kronor och jag hade 26, så jag och Yvonne letade genom hela skolan efter fyra kronor. Mitt i en korsing krockade jag nästan med Jim som tyvärr inte hade vad jag sökte men från ingenstans kom Jakob och gjorde värsta affären med mig. Jag fick en tia av honom och han fick tre kronor av mig. På lunchen hade vi ABC-möte, när det var klart kollade jag och Amanda in alla tvåor i Boland. Resten av dagen kände jag att jag spred glädje (italien och musikalen är fortfarande i mig!). Dessutom var tonårspsykologin inställd så jag satt med Sofia på station tills hennes buss kom då jag gick hem med mamma och Frannybanny.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0