för dagen är slut

Efter nationella som var imorse tvingade Amanda ner mig på stan för att köpa tröjan hon hittade igår. Vi skulle hunnit i tid tillbaka om inte hon skulle köpa lunch på McDonalds. Men det var okej för där träffade jag Madde!! Tänk att det liksom var ett halvår sen vi träffades. När hon fått sin mat tog vi bussen till bussen och innan vi kom till lektionen köpte jag paketpris. Bara en halvtimme försenade. På svenskan hade vi redovisning om språk, måste bara supertacka Jennifer som har jobbat när jag var i Italien och på musikalen! Påtal om musikalen så var det musikalmys efter skolan. Vi kollade på Foots första akt och Looses andra akt i premiärerna. Och så fick vi godis och glass och saft som smakade jäst. Gott!!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0