If you stick around I’m sure that I'll be fine

Efter att jag slängt i mig lite pizza åkte jag ner på stan igen och mötte upp Daniel, Niklas och kompis. Trodde alla tre skulle med till Årsta men Daniel och kompis hade bättre saker för sig. Senare på kvällen ringde båda till Niklas så Daniel kom till Lotta och kompis var väl bara avundsjuk eller nåt. Det var iallafall superkul och supertrevligt. Fast jag minns inte häöften av de som var där eftersom dom kom och gick som dom ville. När jag och Amanda var påväg att gå knackade hennes grannar på dörren och frågade om det var fest. Men dom var lite sena för det. Om dom skulle kommit typ en halvtimme tidigare hade antagligen festen börjat om och jag varit kvar där, haha. Hoppas alla hade en bra valborg!


Kommentarer
Postat av: a

tycker att du ska lägga in bilder som du tror att jag vill ha i min mapp som vi har lagt in bilder som vi samlade förut... som t.ex. från musikalen, italien, valborg... o.s.v.......

2012-05-01 @ 18:48:00



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0