jag har lovat och glömt

Italienarna mår bra! Och jag likaså. Fast jag är trött och fick inte så mycket plugg som jag önskade gjort idag. Men imorn är det nya tag! Var fett nervös när jag kollade på BB idag, hoppades att Rodney och Hanna skulle åka ut (gillar alla som är kvar, men det fick bli dom) och precis innan Rodney åkte var jag så himla säker att någon annan skulle åka. Sen brydde jag mig inte mellan Camilla och Marcelo. Alla andra dagar skulle jag vilja att Marcelo åkte men idag kände jag att han skulle stanna. Synd egentligen, trodde att det skulle stå mellan Camilla och Lars i finalen. Nu ska jag sluta svamla och börja sova. Bjuder på en bild från italien som jag lånat från Lotta. Världens bästa fotbollsfans skulle jag nog påstå.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0