mina vänner säger stopp stopp håll i hatten

Grattis Denise på nittonårsdagen och min skateboard på typ ettårsdagen!! Borde döpa den efter henne egentligen. Eftersom jag köpte den på hennes förra födelsedag. Återkommer med ett namn senare idag! Firade den med en åktur idag iallafall. Första gången på året, det gick ändå helt okej. Pratade föresten med familjen om P&L och sa att det typ inte fanns några biljetter kvar, så dom tyckte att jag skulle köpa några andra biljetter och gå in på det campet som mina kompisar är på. Vi får se hur jag gör, men klarar mig med Fett me kärlek annars! Ska ragga nior på skolavslutningen.

Grattis och tack för allt du ger mig! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Denisen

Aaaaw, hur söt är du egentligeeen?!?! :'D Älskar dig gnm! tihi hjärta

2012-05-13 @ 22:38:04
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0