Rätt rik, rätt känd, rätt skön, rätt fram

Efter den trevliga skoldagen gick jag ner på stan för att gå på audition. Träffade tre trevliga musikalare innan jag gick in på Stadsbiblioteket och väntade utanför barnkammaren. Efter några minuter gick jag till skattkammaren där alla andra var och satte mig i ringen där två andra från musikalen och åtta andra ungdomar satt. Det kändes jätteskönt att folk man kände lite var där så man kunde börja prata med någon. Efter några roliga övningar blev vi indelade i grupper för att spela upp en valfri film. Den första gången gjorde inte våran grupp och sen fick vi byta grupp för att göra en ny film. Då gjorde vi Sagan om ringen och jag fick spela Frodo. Känner mig jättekorkad som inte visste att han typ hade huvudrollen och att filmen heter vad den gör av en anledning. Men jag tycker vi var duktiga trots att vi gjorde helt fel först, haha! Sen blev vi indelade i nya grupper och gjorde en animerad film. Vi gjorde Upp trots att vi knappt kunde den. Men hela dagen var jätteroligt och jättevärd trots att jag kanske inte får någon roll. Men hela gänget var supertrevliga och jättemysiga!!

Det är nystädat men rena kläder ligger på sängen så det ser stökigt ut, lovar!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0