Nationernas förbund

Tidigt imorse åkte vi till Cybergymnasiet med David, Amanda, Anderas, Jennifer och Gabbi. Det var folk från hela Sverige och Uppsala var de enda med lärare. Kändes pinsamt att Göteborg hade åkt dit på egen hand liksom. Innan lunch lyssnade jag på en föreläsning om skolmat och unga flickor i Afrika men var så himla trött att jag inte orkade lyssna så mycket. Efter deras fett goda lunch lyssnade jag på en annan föreläsning med samma snubbe om minor. Det var faktiskt jätteintressant! Efter den pratade vi i våra grupper sen bytte vi grupper. Jag, Amanda och Andreas var med tre tjejer från Västerås. Det var oxå väldigt kul. Innan vi slutade åt vi bullar och lyssnade på tre andra som hade gjort ett FN-relaterat projektarbete. Sen gick vi på stan fram och tillbaka till klockan sju då jag och Amanda köpte efterlängade mackor på station för att sen komma tillbaka och höra att nästa buss går halv tio. Så jag och Amanda tog tåget. Om vi skulle tagit bussen skulle det visserligen vara gratis men vi skulle vara hemma om typ en timme. Så himla ovärt!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0