Har alltid kunnat tappa min skalle till marken

Tog en promenad ner på stan (har ju inga pengar och måste tänka ekonomiskt) för att träffa Sofia! Vi satte oss i stadsparken och fixade med våran analys. Det gick faktiskt väldigt bra men efter någon timme tröttnade vi så vi kollade på amerikansk fotboll istället. Skulle vilja prova på det, det såg fett roligt ut! När Sofias buss kom promenerae jag hem igen. Fast på något sätt gick jag fel och 50 minuter senare var jag nästan tillbaka där jag började. Den enda civilisationen där var några som skrek och sköt varandra. Lite senare kom jag dit där stadsskogen började så jag gjorde om och gjorde rätt. Måste nog träna innan jag börjar gå till skolan, eller gå flera timmar tidigare så jag inte blir sen.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0