jag kan ro utan åror

Dagen började jättebra igår. Vi pratade om grupptryck på tonårspsykologin och jag fick höra att klassen tyckte jag passade i alla färgaer jag har på mig, haha! Asså min klass är verkligen jättesöt. Dagen forsatte bra och bättre och när jag hade slutat väntade jag på Amanda så vi kunde gå ner på stan. Där befann sig en hel lektion och vi hann se pyttelite av allt det dom gjorde. Blandannat Denise och Julias bråk utanför H&M, så himla duktiga! Mot kvällen gick vi tillbaka till skolan och satte oss i skogen med fina musikalmänniskor! När det började regna splittrades vi. Jag hamnade under en presenning. Vi blev hela tiden färre och färre och tillslut var det bara jag, Amanda, Denise och Viktor kvar. Tjugo minuter innan Viktors buss åkte gick vi till station och missade den. Så som den snälla människan jag är erbjöd jag han en sovplats hemma hos mig. Vem kunde ana för fyra år sen att det skulle hända liksom. Men allt för dig bästis!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0