We're wasting time

Fyfaen vad bra kväll jag har haft! Träffade Amanda och Jennifer på Stora torget och sen gick vi till Ungdomens hus och väntade. Känner en liten diss från stämpelkillen, jag fick ett kryss och dom andra fick glada gubbar. Men det gjorde inget! Efter några helt okej band kom det jag väntat på i tre år. Enjoy the fucking view. Tog över 300 kort, haha! Men det var så värt det, satan vad bra dom är. När dom spelat klart snackade jag lite med sångaren som tydligen är ruskigt dålig på matte tydligen, haha. Sen sa jag iallafall sanningen till de andra som tyckte det var bra att jag var ärlig! Ångrar dock att jag inte kunde skånska för dom frågade vilka som hade sett dom innan och så räckte inte jag upp handen. Men det är okej, min enda önskan nu är att jag inte behöver vänta ytterligare tre år och att Denise är med då såklart!






















Kommentarer
Postat av: Denisen

men.... HAN HAR TATUERAT SIG?!?!??!

2012-05-07 @ 20:56:45
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0