You cast a spell on me

Trodde jag skulle få kakor på sista sång-och gitarrlektionen. Fick sjunga noter och transponera en låt. Men nästa år ska jag vara grymmare än grymmast och ha långa naglar! På lunchen insåg vi att matsalen kanske blev bättre. Fast det är förvirrande och punkt nummer 4 från igår är fortfarande dålig. Under rasten ritade vi i skolkatalogen, ringade in snygga och fula killar, skrev lite kommentarer och så! Fruktar att någon ska hitta den. Jag skrattade åt mig själv på samhällskunskapen när jag facerapade Amanda. Det kändes lite smått patetiskt men ack så rolig jag är!!

Soffis tog en bild på mig och Amanda på lunchen. Såg att jag har haft bebislugg hela dagen.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0