allt ljus på Uppsala

Här kommer lite bilder från ljusvandringen vi var på ikväll! Det är ju varannat år under hela November här i Uppsala. Vissa grejer är lite tråkiga men det är mysigt ändå! Innan det var vi ju somsagt på teater. Den var jättebra, det var helt fullsatt och jag satt längst bak i det vänsta hörnet så det var lite svårt för mig att känna igen människorna, Trots det blev jag lite kär i Alexander, men det är inget allvarligt, blir kär i nya människor varje dag. Imorn kan det vara just du!
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

Ååh, vad fint! Saknar Muppsala :((

OCH TACK FÖR MÅNGA BLOGGINLÄGG! :'D made my day.

Svar: Du kanske hinner se lite när du kommer hem!! Ja visst var jag duktig, hihihi
Frida

2012-11-25 @ 07:00:05
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0