coolast här i stan

Har varit riktigt duktig på alla lektioner idag! Spelade Every breath you take mer eller mindre (mer) felfritt och började på min nya låt som är skoj! På svenskan kom jag försent men räckte upp handen flera gånger och på filosofin var jag aktiv till och från. Tappade typ fokus när vi kollade på någon film. Sen gjorde jag mig beredd för håltimme. Köpte en toast och när jag var mätt gick jag upp i biblioteket för att plugga och där fick jag sällskap av Simon. Lite senare kom Mattias och David dit oxå. Klockan tre ringde Amanda och ville ha kebab, cirka tjugo långa minuter senare fick jag med mig grabbarna helt frivilligt. Köpte inte alls mat till dom oxå för att ha sällskap. Så vi spatserade till kebabkiosken och väntade där. Råkade göra så att dom kom lite sent men eftersom deras lärare kallade mig uteliggare när jag åt toast var det okej. Klockan fyra var det dags för manusläsning. Har inte fått någon roll men läste någon replik ändå eftersom ingen hade vissa roller. tror det blir askalas iallafall! Som avslut på denna dag ska jag kolla på senaste New girl, tjoho!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0