ett chips för mycket

Sitter och äter lite chips nu i min ensamhet. Skönt med en lugn lördag, är ju en så himla eftertraktad 18-åring så mina nästa helger kommer vara så himla festliga. Hoppas jag. Mina byxor sprack efter att jag åt det första chipset. Kändes inte så bra Visserligen var det för att dom hade blivit så utslitna på vissa ställen och jag skulle böja mig ner för att ta upp en chips som ramlade och så spände det väl åt eller nåt. Gråter lite inombords, det var ju mina bästa byxor. Ni får en sista bild på dom där jag även har nya favorittröjan, nästa vecka när jag fått alla mina födelsedagspresenter kommer jag berätta vart jag fått den ifrån! Nu ska jag förflytta min klädhög från sängen till stolen och sova tills jag vaknar. Godnatt!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0