fridas födelsedagsfekke

När jag skriver detta är klockan halv sex på morgonen. I bakgrunden hörs snarkande och en mobil med musik på. Jag tror att alla sover vilket jag också kan, men mina val är att sova bredvid en som snarkar, vilket jag inte klarar av, golvet eller bordet. Så jag är vaken och väntar på att städa. Kvällen har varit kalasbra men det är synd att så många åkte så tidigt. Jonas, Malin, Jennifer, Gabriella, John, Jim, Eric och Bergman är kvar nu. Hoppas verkligen innerligt att dom hjälper till imorn för jag var så himla stressad över detta och är inte ens säker på att alla hade roligt. Jag hade iallafall sjukt kul och vill tacka alla som kom. Frida, Beatrice, Amanda, Yvonne, Tina, Sofia, Dennis, Joakim, Patrik, Fredrik, Christoffer, Jasmine, Matilda, Madde, Evelina, Jossan, Emil, Lotta, Minna, Jenny och alla dom som sover kvar. Tack för att ni gjorde kvällen så bra som den blev! Klockan är antagligen på eftermiddagen när jag publicerar detta men jag har inget internet.

Några ord från nutids-Frida. Jag somnade tillslut på en stol men vaknade bara någon timme senare. Medan de andra läste Alfons-och Barbarböcker städade jag. Några timmar senare var jag helt ensam och det är fortfarande saker kvar där men jag var så himla trött och hungrig så jag fixar det sen. Det enda minuset (förutom att så många åkte tidigt) är att två av mina drickor blev uppdruckna av någon annan och det kan hända att det var en av dom flaskorna som låg sönderslagen på toaletten sen. Lägger upp lite bilder för att göra inlägget gladare. Tack för att ni gjorde min fest bäst!



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0