Give one direction to all life's plan

Trots min förlorade sovmorgon kom jag glatt till skolan imorse för att ha min första lektion av Etik och livsfrågor. Vi var fem styckna och började kursen med att kolla på en konstutställning i biblioteket, ganska intressant faktiskt! Begav mig sen till svenkalektionen är vi fick höra att de andra treorna läser svårare bok än oss och att vi inte klarar av något. Det kompenserades med gott bröd i matsalen och rolig filosofilektion. Hela klassen var överrens över att det var okej att fuska på prov om man ändå inte kommer ha nytta av det i framtiden och att om det ligger ett provpapper obevakat kan man ta det för det står ju bara vad man ska kunna till provet. Innan lektionen hade slutat sprang jag och Yvonne till Nannaskolan och där stannade vi i några timmar. Imorn är det samma sak fast på dagen, filmkonsert alltså. Roligare än jag trodde även om jag bara är med i två låtar. Det var ändå mysigt att sitta i den såkallade logen med andra esteter!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0