i have a dream

Tack vare min dröm om en grå kattunge vaknade jag fem minuter över halv nio och missade första lektionen. Skyndade mig till nästa och tog tillochmed 13 för att inte behöva gå, hehe. Vi hade tydligen läxa på ensemblen så jag fixade det i sista sekund och efter att vi sjöng lucialåtar skulle vi tydligen framföra den. Kul att jag valde en låt jag inte sjungit sen början av tvåan. På lunchen sa en mattant att jag var jättelik en finsk tjej som gått på skolan för fem år sen, trots att jag inte har någon aning om hur hon ser ut tog jag det som en komplimang. När vi ätit klart åkte jag, Tina och Yvonne ut på Uppsalas vägar med ABBA på högsta volym. Vi fick inga ragg. Nu ka jag drömma vidare om min kattunge och sen kolla på HIMYM som faktiskt var anledningen till att jag fick kattungen. Eller ja, mamma var trött på att jag pratade så mycket om det så hon skickade iväg mig på fel buss till Årsta medan hon åkte till Gamla Uppsala och där fanns det lite kattungar som var tingade till mig. Köpte den för 200 istället en för 50 av någon anledning, men ack så söt den var! Tror jag döpte den till Ruben och innan jag vaknade åkte han, Fia och Felix släde nerför en vinterbacke iklädda i overaller. Åh jag dör.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

pluggaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: på vad?
Frida

2012-11-26 @ 17:40:06



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0