I Want, I Wish, I Would

Trots regnet har jag varit jätteglad idag! På naturkunskapen brände vi plast och sånt, gillar att läraren inte kollade ifall vi hade gissat rätt på teflon innan vi eldade. Efter lektionen sprang jag till gitarrlektionen som jag flyttat ännu en gång, min smarta hjärna kom på att jag och Yvonne kan byta tid! Så jag kan återigen äta lunch oensam på tisdagar. På musikteorin klappade vi i takt, hahaha. Satt och skrattade åt mig själv för att jag ser så jävla korkad ut när jag klappar händerna och koncentrerar mig. När vi slutat hade jag möte med syv, blev så himla glad av det! Berättade vad jag vill bli och han sa att jag hade chans att komma in trots mina inte så märkvärda betyg och att dom bara tar in 30 och förra året sökte 150. Nu måste jag bara komma på om jag ska söka till nästa år eller året efter. FAAaaAAAaAan vad taggad jag är på livet nu.
  

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0