isen är ännu bakåt

Tog världens längsta sovmorgon och skippade tre lektioner idag. Kom lite sent till religionen där vi började med etik och moral. Aldrig förr har otrohet varit så kul. Jag gillar att säkert mer än halva klassen tyckte att man inte skulle berätta om man varit otrogen. Dum klass! Fast dom är bäst ändå. Efter skolan fixade jag vuxengrejer på banken sen satte jag och Amanda oss på Burger king för att prata om helgen. Denna helg krävdes mer än att prata vid korsningen där vi skiljs åt. Fast jag glömde berätta en sak så snart ska jag ladda mobilen och slå in Amandas nummer. Det var min måndag det!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

puss <3

2012-11-19 @ 21:16:55
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0