It's fun to lose

Åkte somsagt till farmor och farfar direkt efter skolan. Det var verkligen jättetevligt där. Vi åt tårta, pratade, jag lärde farmor hur min kamera fungerar och när pappa kom åt vi mat. Lite senare bestämde vi att jag skulle sova hos pappa istället så vi kunde åka till Östhammar på morgonen sen. Så på kvällen hade vi fredagsmys med pepsi, chips och film. Det var lite halvsvårt att sova eftersom pappa snarkar och det är bland det värsta jag vet, så mitt i natten tog jag fram mina hörlurar och lyssnade på P3 tills jag vaknade. Det var meningen att jag skulle köpa skor på Prisstop men hittade lite andra saker och när jag sen kom tillbaka till Uppsala gick jag in på skopunkten och kirrade två par för 299 kronor. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0