liten festresumé

Saker jag kommer ihåg från i lördags som jag skäms lite över: Dansade till en Jennifer Lopez låt och sjöng högt för dom som satt i soffan och enligt videon som Jasmine har verkar alla vara fett obekväma, haha! När Bea skulle hem gick vi med henne till macken och jag tror det enda jag pratade om var mina skor och A-brunnar. Jag hjälpte inte någon som spydde. Jag var jätteupprörd över att det var spillt vin på ett bord som blev missfärgat och trodde jag skulle få betala typ 10000 kronor men tydligen var bordet så fult. Gick runt med kepsen bak och fram. Sa till jättemånga att jag gråtit tidigare under dagen. Sa även att mina plastmuggar var dyra och därför skulle folk vara rädda om dom. Min vägbeskrivning sög så folk gick fel och klagade på det som tydligen inte ar en rondell, men sen hittade dom iallafall.

Saker jag kommer ihåg från i lördags och är stolt över: Inget, Hahaha, skoja. Jag umgicks med de flesta och var inte på samma ställe hela tiden. Trots att jag inte var nyktrast där tycker jag att jag var ansvarstagande och lugn. Min bål var så jävla bra, även om Amanda blandade den tänker jag ta på mig äran, haha. Det blev ett par jelloshots även om vi inte hade frys. Efter dom hade spillt på bordet torkade jag upp det med en svamp och kramade ur det i en mugg, sen hällde jag i någon öl med en snusprilla i och bad Jim dricka det, även om jag bad om ursäkt flera gånger efter han hade druckit kommer jag aldrig någonsin ångra det, haha! Trots att jag inte mådde så bra dagen efter tog jag inte ut det på dom andra. Min spellista, den var så jävla bra trots att alla klagade. Att jag gick med skorna på mig hela kvällen.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0