mirakel kit

Mamma har varit typ besatt av min myrraolja så idag kom hon hem med ett helt kit av nagelprylar! Jag satte mig på golvet i badrummet och började en liten behandling. Håller tummarna att det ska visas ett resultat om några veckor. Orkar inte berätta hur man gör eftersom det kommer en beskrivning med och om man är intresserad av det kan man ju läsa själv. Men det var faktiskt riktigt skönt för naglarna och jag tog en före-bild som ni kanske får se bredvid en efter-bild om några veckor. Brukar inte hålla vad jag lovar på bloggen men om någon påminner mig så kanske jag gör det!
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

Bra där Frida!! Dom där grejerna är kanon, det kan jag skriva under på.

Svar: Kommer ha värsta supernaglarna när vi ses nästa gång, lovar!!
Frida

2012-11-05 @ 11:42:35
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0