r-o-c-k me again

Sen förra helgen har jag tänkt på vad jag vill bli när jag blir stor och i en vecka har jag nu vetat. Tror jag. Planerar inte att skriva det på bloggen direkt, men ni kanske får veta i framtiden. Sen min fest har jag även varit taggad på att ha en till fest, trots att de flesta verkade ha tråkigt och åkte hem innan midnatt. Men några har faktiskt sagt att jag borde ha en till och trots att jag var så himla stressad och ledsen bara några timmar innan vill jag göra om det. Ska väl ta ett snicksnack med mina vänner sen, vet att en var lite skeptisk (host host am host host anda) men struntsamma! Jag är ju 18 och gör vad jag vill nu. Därför kan jag oxå visa fula bilder från i lördags, hahaha! Tack den som uppfann kameran.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0