snurrig & en smula svag

Skolan var så himla rolig idag. Efter lunch la jag mig på en bänk och blev lite kittlad, sen satt Yvonne, Sofia och Amanda framför mig så jag inte ramlade ut. Lovar att jag såg ut som en säl. På klasstiden hände inte mycket och när jag var påväg att gå kom Kina springandes med kakor! Så jag ringde Amanda så vi iallafall blev fyra elever som fick njuta. Sen slutade alla förutom jag, men innan Amanda åkte kollade vi i skolkatalogen mitt i korridoren för att jag skulle visa en som stod utanför vårat klassrum när vi fikade. Amanda tyckte dock inte han var snygg. Pfft. Var med på dom andras samhälle C lektion ett tag innan jag blev ensam tills min etik-och livsfrågor började. Räckte faktiskt upp handen flera gånger och var ganska aktiv! Efter skolan åkte jag hem till Amanda och hade Disneymys! Hon lagade god mat och vi hade massvis med snacks och gott men åt bara en liten chipsskål, popcorn och lite godis. Tre filmer senare åkte jag hem.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0