viktig_tjej_94

Vaknade när jag ville jag åkte till skolan för mentorssamtal ensam, det gick faktiskt jättebra! Man kunde vara mer ärlig när ingen förälder var med. Fast naturkunskapen går så dåligt som det bara kan gå. Efter samtalet kollade jag lite på dansarna som övade till julshowen och sen träffade jag Matilda i bibblan. Vi åkte ner på stan och tog en snabb fika innan jag och Yvonne skulle på utvärderingsmöte med Grand. Det gick oxå skitbra, dom var nöjda och vi är nöjda! Följde med Yvonne till bussen och snackade lite skit innan jag åkte hem. Precis som min dag har varit vill jag ha det när jag blir stor. Kanske ska bli festfixare som vi pratade om i fredags trots allt! Slänger upp en bild från Fridas instagram där jag ser fett viktig ut. Alltså så som jag ser ut varje dag. Nu ska jag springa och duka innan storebror gör det, hörs senare kompisar!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0