Whisper words of wisdom

Har haft någon slags halvbra dag idag, Allt vägde upp för varandra kan man säga (kan man det?). Det regnade men jag var nöjd med min sminkning jag gjorde utan spegel. Jag hade ingen penna, men dom hade målat om i en korridor. Denise var inte i skolan, men Yvonne kom senare och var rolig. Jag glömde min hörlurar, men vi lyssnade på Beatles på musikteorin. Vårat projektarbete gick bakåt, men vi betygsatte killar på religionen. Jag väntade på Amanda två gånger på morgonen utan att hon dök upp, men efter skolan hade vi massvis med tid att prata trots mörkret och kylan. 
 
Jag har ingen bild från idag, men ni får några vidsomord jag kom på under psykologin. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0