White boys are so sexy

Idag hade vi två små konserter som vi visade för skolungdomar. Det gick väl bra, och under andra konserten kom klassen och kollade. Det kändes mycket mer naturligt att le då, haha! Efter konserterna åkte jag till skolan med alla andra från Boland och fixade lite ärenden (vet inte om dom andra gjorde det, men ni fattar,,) och sen åkte jag och Sofia hem till Malin! Där åt vi god mat, pratade med hennes lillebror och knackade på hos hennes grannar. Sen kunde jag tyvärr inte stanna längre eftersom jag skulle hämta Franni. Det jobbiga är att jag hade en mardrömsliknande dröm inatt om en hund eller bebis och vi reste jorden runt sen var det massvis med blod på slutet. Det är iallafall mardröm för mig.
 
Kanske inte så jäkla läcker men var så rolig på Yvonnes instagram att jag måste skratta. Ha ha ha.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0