22 brudar inbjudna

Har äntligen skapat mitt par-ty evenemang! No turning back. Har velat fram och tillbaka angående inbjudningar och så men nu är jag nöjd (har alltid skrivit böjd istället för nöjd hela dagen, haha) efter ett liten godkännande av storebror. Det är alltså ingen som är bjuden nu jag varit osäker på utan folk jag ville att dom skulle komma men som det vore konstigt om jag bjöd. Älskar att hälften redan tackat ja, blir så himla taggad! Nu ska jag väl gå och lägga mig. Skulle kolla på LOL men den vill inte funka och mobilen vill inte laddas så jag har inget att göra. Imorn fyller storebror vuxen så jag borde väl försöka vakna i tid. Godnatt och trevlig helg! Glöm inte att gå på min fest om ni är bjudna! Hihihihohohe. Haha.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0