en månad omyndig

Godmorgon (vaknade klockan åtta och åt frukost, sen skulle jag somna om till klockan nio för att kolla på Disneydags men då kom Fia och ville sova med mig så jag råkade vakna elva istället) på er! Idag är det exakt en månad tills jag blir 18 och alltså sista dagen för mig att skriva listor. Vad som behövs till festen, vad jag önskar mig, vilka som ska få komma osv. Är typ klar med den sista, men har några problem. Dels är jag rätt att det ska bli för många grupperingar, att åldersskillnaderna blir för stora (ville helst bara ha folk födda 93-95) och att det blir för mycket folk. Men det blir nog bra! Ni får två mobilbilder från min morgon, den ena första gången jag vaknade och den andra några timmar senare.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0