Hanna Widerstedt

När jag kollade på Big brother störde jag mig så himla mycket på Hanna Widerstedt. Jag var rädd att hon skulle ligga med alla och förstöra alla andras relationer. Ändå blev jag lite ledsen när hon lämnade huset. Mot slutet när tävlingen nästan var över hade jag börjat få respekt av henne ändå, tyckte hon var cool som inte brydde sig om vad alla andra tyckte och som gjorde som hon ville. Så jag fortsatte läsa hennes blogg och skrattade lite år det hon skrev, Sen när hon tog livet av sig brydde jag mig inte så mycket. Jag antog ju att det inte var sant och att hon bara inte orkade med all press och elaka kommentarer. Så jag gick in på hennes blogg idag för att kolla om hon hade uppdaterat igen, och det hade hon. Blev typ helt stum och fascinerad. Om jag var ni skulle jag ta en titt på människan vi älskar och hatat men som aldrig riktigt exsisterade. Bilderna är lånade från hennes instagram. Klicka på dom för att läsa hennes blogg.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0