imse vimse killemedhund

Min torsdag var bra. Bortsett från naturkunskapsprovet. Hade fortfarande rester från första eftersom det inte var ett omprov utan bara resten som jag behövde kunna och sen gick det andra skitdåligt. Gjorde alla frågorna i boken igårkväll skriftligt och läste igenom det imorse och innan provet men ändå kom jag inte ihåg något. Det är faktiskt ganska så svårt för mig att plugga naturkunskap, men bara för alla de äckliga insekterna som är med på bild. Klistrade in en snubbe med hund över en stor spindel för några veckor sen för att kunna läsa om sånt. Jobbigt bara att när man läser om det på lektionen har alla andra spindlar i sina böcker. Nu sitter jag och väntar på betygsdomen. Spännande, spännande.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0