Inget kan gå fel idag

Gick på provet imorse, alla andra sa att dom inte heller kunde något så det kändes bra! Sen sov jag inombords under alla musiklektionerna. Fyyy vad tråkigt det var idag. Eftersom vi inte hade religion idag slutade jag halv ett men stannade och åt lunch med Yvonne och efter det blev jag pigg, haha! Men nu är jag trött igen. Har dessutom hemskt ont i vaderna och halsen. Några tips till mig själv: stretcha efter du dansat hela kvällen, värm upp innan du sjunger och sluta klä dig som om det vore Juli. Det sista var ett skämt, hahaha! Du är så rolig Frida. Jo tack jag vet. Roligast i världen.
 
Gaaalen ställning. I bakgrunden ser ni min fritid. Facebook och How I met your mother. True story.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0