mest kvinna i klassen

Konstigt nog har denna måndag varit rolig. Kanske för att jag inte haft några musikämnen, haha! Skoja lite. På psykologin var jag värsta försökskaninen. Blev mätt flera gånger, är tydligen 173 cm! Åt lunch tidigare än vanligt med Yvonne och Denise sen kollade jag och Yvonne på nån konsert och efter det bytte jag kompis till Denise. På religionen fick vi prova sjalar och prata om killar och tjejer (fast det spårade och istället började alla kolla om deras ringfinger var längre än pekfingret), skulle vara sååå ful som muslim. Utan hår ser jag ut som ett riktigt troll. Respekt till er andra som var jättesöta i sjal! Efter skolan pratade jag och Amanda om våra helger i en och en halvtimme. Trevligt men kallt!
 
Hahahaha sååå fula fingrar och naglar..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0