samma lika

Eftersom jag beställt en baseballkeps ville storebror se hur mycket jag kunde om laget. Sa att Michael Jordan var en spelare men det var fel. Så han googlade och sa LeBron James. Blev alldeles till mig och sa att han var med i Hart of Dixie och att han spelade en föredetta fotbollsspelare men numera var borgmästare där. Storebror tyckte det lät konstigt och undrade varför han skulle göra något så töntigt. Efter lite mer googlande kom vi fram till att han i serien tydligen heter Lavon Hayes. Det var alltså min koppling till det laget. En av spelarna heter nästan samma sak som en karaktär i en serie jag kollar på. Så jag känner att jag inte behöver skämmas när jag har den på mig alltså. Typ deras största fan.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0