teenage wasteland

Nu har vi ätit mat och sånt för att fira honom. Det känns lite dumt att äta tårta när inte han gör det, haha! Men vi är trots allt fyra andra tårtätare här så jag tror inte han blir ledsen. Sen bjöds det på alkohol precis efter att mamma fått en bok och tonåringar och deras alkoholvanor. Som den duktiga 17-åringen jag är avstod jag. Efter fem glas. Hahaha skoja. Inte så kul men så är det är man är pirum. Nytt ord jag lärde mig idag. Skojade igen. Nu ska jag sluta skoja. Eller inte. Skoja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

recept till tårta? vilken kaka är detta?

Svar: We bought it on the store so I have no idea, sorry :)
Frida

2012-10-27 @ 13:35:59
Postat av: Anonym

Jag talar engelska, ber om ursäkt för dåliga översättningar

2012-10-27 @ 13:37:03



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0