you got potential

Trots att jag ska börja sjunga en superhög låt på sången och fick tre poäng från godkänt på naturkunskapsprovet har min dag varit bra! Kanske var för att Yvinne ställde "antingen eller" frågor till mig samtidigt som vi jobbade med projektarbetet. I början var det typ "en kille som går byggtvåan som är snäll och självsäker men inte så snygg eller en kille som går fordontrean och som är snygg men blyg" men jag tänkte ibland på speciella personer som passade in i hennes beskrivningen så mot slutet var det typ "en nyklippt byggtrea med snygg keps och stort hjärta eller en skitsnygg estettrea med pengar och katt". Fast inte riktigt, men några av dom sakerna sa hon, haha. Har fortfarande en kvar!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0