djurvakt

Nu har Harry åkt hem och Frani är här. Det var typ ingen skillnad på att ha Harry här i fem nätter jämfört med Frani i fyra nätter. Blev väckt tidigt på morgonen för att de ville ut, var tvungen att sitta uppe och kolla på när de gjorde det de ville för att sen gå in och lägga mig igen. Båda slickar mig i ansiktet och på benen (betydligt gulligare när Harry gjorde det, Frani äter ju bajs). Harry är ungefär som en hund, han förstår typ när man säger åt honom att inte göra saker. Men den största grejen som gör att skillnaden var minimal är att Fia hatar dem båda och håller sig borta hela tiden.
  
Vem tror ni skulle vinna en cirkustävling?? Jag hoppas ni svarar den sista så jag får pengarna.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0