grattis tuburtius

 
Snart är det dags för dag två på Regina. Igår flyttade vi in och tog det ganska lungt. Mamma fyllde ju år igår så när hon kom hem från jobbet invändade vi Hanna och Oscar och så åt vi lite tårta. Blev jättetrött på kvällen och skulle blogga då men internet slutade fungera såfort jag gick in på blogg.se så jag blev arg och somnade. Antagligen kommer jag blogga mest på morgonen eftersom jag typ lever som Miley Cyrus fast tvärtom. Kändis på dagen och vanlig tjej som måste plugga på kvällen. Glöm förresten inte att köpa biljetter (här), jag vill verkligen inte att någon ska missa den!

Kommentarer
Postat av: Tiburtius

Tiburtius

Svar: Men det var igår
Frida

2013-04-15 @ 11:36:21
Postat av: Denise

Men åååh grattis i efterskott till Kenneth!!!!!

Svar: Hahah det ska jag!
Frida

2013-04-15 @ 22:04:41
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0