the sun hasn't died

Firade att vi är klarade genrepen utan större problem (tack ljud och ljus för att ni räddade oss ibland!!) med pizza och bio! Jag, Amanda och Alex kollade på The host. Riktigt bra film, lite mycket kyssar men det skadar aldrig någon! Det var snyggdeluxe gånger två på bioduken och när jag skulle kolla upp lite om filmem innan var bilderna nedan det enda jag fick fram. Så om SF tycker att det är okej att visa bilderna för någon som inte sett filmen tycker jag oxå det. Imorn är det premiär så jag ska sova nu. Om genrepen går dåligt går premiären bra, visst? Det hoppas jag verkligen för första genrepet gick ganska dåligt. Det var fullsatt publik men de var så mycket sämre än publiken som inte ens fyllde halva salongen. Esteter > byggare. Sorgligt men sant! Lägg ner mobilerna och skärp er nästa gång, erat fel att ljudet knasade!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0