we'll take it higher

Fick rusa från musikalrepet för att hålla nationellatalet för klassen. Var inte speciellt nervös när jag väl stod där men glömde en sjukt viktig del så jag vet inte om de förstod vart jag ville komma i början. Efter mitt roliga skämt skulle jag säga "Trots det skulle jag kalla mig själv för kristen eftersom jag tror på Gud. Om jag skulle ”tänka rätt” enligt min familj skulle jag alltså inte tro på något och inte vara den jag är idag. Men om jag skulle ”tänka rätt” enligt kyrkan skulle jag inte vara troende, eftersom det är så mycket mer enligt dem." Satteeeh. Nu vet ni. Tvingade med Yvve till alla stans secondhandbutiker sen för att hitta en klänning till musikalen. Är nog nöjd nu och kan äntligen andas ut lite halvt. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0