yvve & tina var i kina

Vi skulle egentligen till Garregerys igår men det var stängt så jag och Tina fick gå till Willewilliams och lite senare kom de andra. Tinistina köpte en öl åt mig och duktig som jag är drack jag nästan hela, men efter lite pommes till det ville jag spy så Amanda köpte en cider att trösta mig med. Den dracks upp betydligt mycket fortare. Efter lite kinahistorier och bus med Tinas telefon ar det dags att åka hem. Hade ingen kamera men lånade Tinas instagram som hon så duktigt uppdaterat i Kina! Yvonne var oxå med och jag fick världens finaste klocka av henne, ska aldrig ta av den.
 
Detta är inte klockan. Det är jag och Amanda. Hade inte en blå prick på läppen. Hoppas jag iallafall.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0