bio under stjärnorna

Förra tisdagen var jag med Denise och Emil på bio under stjärnorna. Då var det En oväntad vänskap som visades. Helt okej film men jag hade högre förväntningar. Vi kom dit tidigt och fick bra plats med ryggstöd plus att vi hade massvis med gott godis att äta. Det var många timmars väntan men Andrés musikvideo gjorde att tiden gick snabbare. Två gånger dessutom. Den dagen hade jag på mig tjocktröja från Ebay, en kjol från H&M och skor från skopunkten.
 
Igår var det dags för bio igen. Denhär gången med Tina och Yvonne. Vi möttes upp en halvtimme innan Hugo Cabret började och kom lagom i tid tills att den började. Vi hade en ganska dålig plats och de bakom oss pratade jättehögt så efter halva filmen tröttnade vi och gick till Plock istället. Gick klädd i en klänning från New yorker och mamma skor.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0