Punching over my weight

I fredags var jag ensam hemma eftersom mamma var på konsert och Klas i Ungern. Satt i sängen och åt pizza med Justin Timberlake och Mila Kunis. Insåg då hur längesen det var jag var ute på en helg så igår träffades jag och Tina och gjorde staden som man kanske säger. Vårat första stopp blev Williams men där blev vi besvikna. Alla var över 30 och det var ingen vi kände. Så vi tog ett snabbt stopp förbi Interpool sen Gary's. Där var min kusin plus några från högstadieklassen. Det var jättetrevligt att träffa dem, har inte pratat med vissa av dem på över tre år liksom! När vi blev ensamma igen kom dörrvaktens kompis. Han kunde inte svenska men försökte bjuda ut oss. Vi tackade artigt nej så han gick. Innan vi drog vidare satte vi oss ute med grabbarna men vid midnatt fortsatte vi vår vandring. Vi tog en en toapaus på Terassen och gick sen tillbaka till Williams. Där var det betydligt mycket yngre människor är första gången och även några vi kände! Så vi fick mycket trevligt sällskap under resten av kvällen. Tror även att jag både lyckades hitta lunchkompisar till i höst och fick dem att gilla One direction. Fick iallafall två och en halv låtar av Williams så de har nog börjat acceptera mig. När vårat sällskap behövde gå kom några andra fram och pratade med oss men vi skulle till våra vänner i baren. Baren var helt tom. Hahahahahaha. Vi fick iallafall en klubba av bartendern när de skulle stänga så det var värt det. Kanske stukade foten när jag skulle cykla hem och såg skolans lammigaste lamm mitt i natten så det var en bra kväll. Vet dock fortfarande inte om jag var snyggast i fredags eller lördags men ni kan ju avgöra själva. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0