This is us

Igår var det äntligen premiär för This is us (eller One direction som den heter i Sverige)! Jag och Denise gick på den senaste visningen. Vi kom till biografen lagom till att den första slutade och alla 12-åriga tjejer med 1Dkläder kom ut gråtandes från salongen. Killarna har ju kommit till varje premiär hittills och klart att de stannade till i Sverige med! Tog lite bilder och utbytte några ord men det var ju kö så man fick inte så mycket tid med dem. Slickade Louis i örat så det var okej ändå. Filmen var hur rolig som helst och jag skrattade så jag grät en gång.Bästa scenen var när de tältade i Sverige och sämsta när Louis hade kläder på sig. Önskade att man fick se den i 3D eftersom jag inte var så nära första gången jag på riktigt såg dem i 3D. Igår var det exakt 16 veckor sen och idag fyller Liam 20 år, grattis daddy direction!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0