Barna hedenhös

Tänkte bara skriva lite om julkalendern innan jag ger mig av till ett annat land. Blev så himla glad när jag fick reda på att det var Barna Hedenhös som julkalender i år. Det är en liten del av min barndom och har nog aldrig varit mer exalterad över en julkalender. Precis som jag trodde var den jättebra. Har skrattat högt många mornar och drömt om lille söte Sten men även gulliga Junior. I dagens avsnitt blev det däremot inte mycket skratt. Snarare tvärtom. JAG GRÄT. När den lilla flickan i tv-soffan såg sin mamma blev jag rörd men sen när allt hände och alla grät och man insåg vad som skulle ske kunde jag inte hålla det inne. Direkt när det var slut gick jag in på toan och grät. Kommer se de två sista avsnitten i Tyskland och förhoppningsvis löser sig allt. Skulle vilja påstå att det här är den bästa julkalendern någonsin men då kommer alla ba "uuuh Pelle Svanslös och den gamla Mysteriet på Greveholm buhu" jaha OKEJ men jag kommer inte ens ihåg det såååå nej tyvärr. Har aldrig varit så insatt i julkalendern förr. Håller alla tummar jag har för att allt ska bli bra!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0