and let me kiss you

Mötte upp Amanda, Tina och Yvonne efter att jag lämnat Frani. Vi gick först till Gary's men det var knappt tio personer där så sen fortsatte vi till Williams. Där satte vi oss med några Boländare och hade det trevligt. Ungefär precis när jag skulle behövt gå för att hinna med sista bussen började några andra prata med oss och sa åt oss att sitta hos dom, men när vi gick dit sa en annan att det var upptaget. Så bara ett litet tag senare gick vi därifrån, helt ovärt att stanna egentligen. Men jag fick telefonsällskap av Amanda i hela 40 minuter! Nu ska jag iväg på musikalrep men blir lite sen. Har ont i både huvud och hals så detta kommer bli tråkigt. Men jag får trösta mig med att det faktiskt är lov!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0