asså min bokhylla är så jävla töntig, jag skäms

Satt på min stol idag och insåg att mitt rum är så tråkigt. Så trots att jag har ont i armen flyttade jag runt nästan alla möbler. Kul att rummet fortfarande är lika stökigt men jag gjorde små gångar så möblerna skulle kunna åka igenom, hahahaha. Men det är inte så stökigt som det låter och ser ut och är. Tror iallafall att det är bättre nu, ni får två före/efter-bilder för att försöka tänka hur det kan se ut. Gillar att man verkligen ser hur fult det är i bokhyllan och på byrån. Ni som vet hur det ser ut i mitt rum kan ju anta vad som står där byrån stod. Men mitt rum är alltså inte klart, måste städa för att det ska bli klart och jag har väldigt svårt för att böja städa. Älskar att göra det när jag väl kommit igång men innan känns det som att allt är roligare. Tillochmed plugga. Okej kanske inte men ni fattar.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0