doesn't mean I'm across

Efter skolan hade jag, Tina och Yvonne lite biomys! Vi såg EGO, herregud vad bra den var!! Synd bara att vi gick ut sen och kravet på killar höjdes rejält. V hängde ett tag på Plock som de överklassarna vi är men sen drog vi till Williams. Hade lovat Tina att jag skulle köpa en öl om någon i filmen drack en, Var helt säker på att dom inte skulle vara sånna killar men så sitter han hemma i soffan och dricken i typ tre sekunder. När Tina nästan druckit upp bytte och ut våra glas så sammanlagt drack jag knappt ett halvt glas och trots det ville jag spy. Är tydligen inte en sån bra öldrickare trotsallt.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

var inte jag med eller :''''''''''(

Svar: Hahah neeeej!! Var så himla trött när jag skrev det så jag åste glömt ditt namn, haha! :(
Frida

2013-02-01 @ 16:59:55



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0