hade mössa idag

Har i princip inte gjort något alls på lektionerna idag. Efter skolan stannade jag, Tina och Yvonne för att skriva kärlekslappar så några lyckliga pojkar får choklad eller rosor imorn. Önskar att jag kunde lägga upp alla här men ni anar inte hur pinsamt det vore om någon såg. På musikalen körde vi igenom hela akt 1 och trots att jag mest höll i en lapp var det kul! Innan vi slutade hjälpte jag Jasmine att sätta upp lite kärlek runt om i skolan, vi hann ut precis innan larmet gick igång. Var alltså i skolan från halv åtta imorse till halv åtta ikväll. När jag kom hem och var trött såg jag att mina paket hade kommit! Ni får se dom på måndag när jag ska använda dom, men är jättenöjd! Borde sova nu, upp tidigt imorn!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0