jag äger

Hade naturkunskap som faktiskt gick bra! Hoppas på godkänt eftersom jag ska göra om alla andra proven jag haft för att få godkänt. Skulle behöva en naturkunskapsman som hjälpte mig förstå tror jag. Efter skolan gymmade jag med Yvonne. När vi är klara håller vi alltid på att fjanta oss så mycket men inte idag. Vi körde seriöst hela tiden ut tills vi dog typ.
 
 
När Yvonne lämnat mig väntade jag på Amanda. Vi gick till coop där vi fick fina band men vi inte kunde bestämma oss vilken färg vi ville ha fick vi ta en av varje. Jag skulle köpa strumpbyxor till min välplanerade outfit men det slutade med att vi båda köpte helt nya outfits som vi ska ha imorn. det känns faktiskt mycket skönare än det jag egentligen skulle ha.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0